Artykuł sponsorowany

Nowoczesna proteza na 4 implantach - jak to działa?

Nowoczesna proteza na 4 implantach - jak to działa?

Współczesny świat nieustannie dąży do rozwoju i udoskonalenia technik medycznych w celu poprawy jakości życia pacjentów. W stomatologii jednym z największych osiągnięć ostatnich lat jest metoda All-on-4, która zrewolucjonizowała sposób myślenia o protezach zębowych. Innowacyjna technika oparta na zaledwie czterech implantach pozwala na trwałe i estetyczne przywrócenie utraconego uzębienia. Ale jak to właściwie działa?

Czym jest metoda All-on-4?

Metoda All-on-4 polega na osadzeniu specjalnej, stałej protezy zębowej na czterech implantach, które są wprowadzane w kość szczęki lub żuchwy. Ta technologia pozwala przywrócić pełne uzębienie pacjentom, którzy ze względu na brak zębów bądź ich złe kondycje wymagają protetycznego uzupełnienia. Pracownik kliniki stomatologicznej Nowe Zęby z Poznania mówi:

W przeciwieństwie do tradycyjnych protez całkowitych, które muszą być wyjmowane na noc i niewygodnie uciskają dziąsła, All-on-4 oferuje stałe rozwiązanie. Prezentuje się ono estetycznie, a poza tym zapewnia komfort – pacjent czuje, jakby miał naturalne zęby.

Jakie są zalety metody All-on-4?

Wprowadzenie metody All-on-4 na rynek stomatologiczny przyniosło wiele korzyści dla pacjentów. Po pierwsze, jest to oszczędność czasu – proteza może być zamocowana już w ciągu jednego dnia, co sprawia, że nie trzeba czekać tygodniami na efekty. Dzięki temu rozwiązaniu można uniknąć również bolesnych operacji, takich jak wszczepienie kości.

Po drugie, metoda All-on-4 zapewnia znakomitą stabilizację protezy. W przeciwieństwie do tradycyjnych protez ruchomych, które mogą się przemieszczać i powodować dyskomfort, stała proteza oparta na implantach jest niezwykle stabilna i pozwala swobodnie jeść, mówić oraz śmiać się – bez obaw, że coś się przesunie czy uwolni.

Jak przebiega zabieg metodą All-on-4?

Zabieg All-on-4 jest wykonywany przez stomatologa lub chirurga stomatologicznego. Przed rozpoczęciem leczenia dokładnie analizowane są warunki pacjenta, ze szczególnym uwzględnieniem stanu kości szczęki i żuchwy oraz układu zgryzu. Następnie, na podstawie badań i zdjęć pantomograficznych, wykonywane jest specjalistyczne planowanie zabiegu, które obejmuje także dobór odpowiednich implantów. Sam zabieg polega na wszczepieniu czterech implantów w kość.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.