Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Zarządzaj stroną tej firmyDodaj opinię
Dziękujemy. Twoja opinia wkrótce pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana
Opinie użytkowników
Usługodawca jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
-
Dwa razy wizyta prywatna. Dwa razy Pani doktor spóźniła się o 15 min co w jednym przypadku wpłynęło na jakość usługi a w drugim na decyzję o przełożeniu leczenia. Głęboka prochnica to i bolesne leczenie więc to normalne że na następny dzień ząb boli, jednak pani doktor stwierdziła że lepiej od razu rozpocząć leczenie kanałowe które nie wiadomo czy bylo potrzebne. Na opisywane dolegliwości tylko podnosiła brwi i bardzo się dziwiła. Zasugerowała po zdjęciu rtg leczenie kanałowe drugiego zeba, którego uratował inny dentysta o dziwo bez konieczności kanałowego. Podczas wizyty długie włosy Pani doktor znajdowały się na moich rękach i brzuchu. Średnio higienicznie. Pani doktor zamiast uspokajać pacjenta wprowadzała tylko niepokoj i była przerażona stanem zęba. Nie ma też bezpośredniego kontaktu do Pani doktor więc jeśli człowiek chce o coś zapytać to musi przyjechać osobiście bo dzwonienie do przychodni nic nam nie pomoże. wypełnienie nie było wypolerowane i ząb był szorstki po leczeniu.